Massa skoj!

Tjoo....

I måndags var jag och fotade "Gör om mig" till Skellefteå Guiden. Var super skoj...ska bli kul o se hur dom lagt upp det i tidningen som kommer ut nu i slutet på september :)

I fredags hade jag födelsedags fest...guud så skoj det var :) Tack alla som kom!!!







Och på lördagen var det dax för min första kräftskiva :)
Var väldigt svårt att skala kräftorna, men man lär sig väl med tiden ;) Men själva partyt va skojj :)




På torsdag ska vi gå på förhandsvisningen av Flickan som lekte med elden ska bli grymt roligt...har längtat länge efter den filmen :)

Och till helgen blir det jobb på Inter Sport igen :)

Näe nu ska jag se om Buffringen på TV3s hemsida vill funka så jag kan se på Superstars!

Hears!♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaha du har gått till kokurenten haha =) miss u!! pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback