Long time ago...

Tjoo...

Ojojoj...nu var det verkligen längesen jag skrev nå här...

Idag har jag jobbat lunchen uppe på hallen. Skoj skoj :)

Har även fått min nya dator. Guud så glad jag blev.
Lämnade in min Sony Vaio på lagning på ICD och när jag fick tillbaka den så hade dom pajat den ännu mer genom att spräcka hela skärmen...så nu ringde dom och sa att Sony skickat en helt ny istället för att laga den andra :) tjohoooo

På torsdag ska jag till Hufvudsaken och fota "Gör om mig" sen direkt efter det till hallen och jobba under matchen. Och på fredag blir det heldag på hallen.. :)

I lördags åkte jag med till Ö-vik för match...tyvärr förlorade vi med 3-0, men vi hade skoj i bussen iaf :)





När vi kom hem var det dax för party och utgång..men det slutade inte riktigt som vi tänkt oss för några så vi blev kvar hemma istället, men vi hade kul endå :)




Har även gått och blivit vinter här uppe i norr :)



Och så har det juh vart Halloween...kommer några bilder från det också :)






Så där ja..nu ska jag fortsätta utforska ny datorn :)

Hears!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback