But why??

Tjoo...

Idag har jag jobbat på hallen 09-16...städat alla loger, ställt in nya glas/muggar och dukat inför imorn...
När jag kom hem var jag helt färdig, ont i skallen och febrig :( Badade och la in en maskin tvätt innan IDOL skulle börja och väl när klockan slog 20.00 slocknade jag i soffan och vaknade lagomt tills det var slut...hur kunde det hända??
Masade mig iaf upp ur soffan och gick till Christine och såg utröstningen..Bye bye Eddie...Äntligen!!

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova bort guvudvärken som blir värre och värre. Har verkligen inte tid att vara sjuk imorn. Jobb på hallen under matchen sen kalajs :) Håll tummarna för att jag inte blir sjuk!!!

Hears!♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback