Torsdagens aktiviteter...

Tjoo...

Vilken rolig torsdag det vart idag. Vid halv ett for jag och hämtade Rigge och vi åkte till Coop för att köpa Turkisk Peber tills på lördag :) Hittade även ett roligt spel: Trodde du ja! ( Man slår med en tärning och får dra olika kort med olika utmaningar på som motspelarna ska gissa om du antar  eller ej....hur roligt som helst :) )

Efter det for vi till Solbacken och mötte upp Anna, shoppade lite på Shape, systemet och ICA innan vi åkte hem till mig. Jag hann dammsuga medans brudarna grejade med datorn och såg TV innan det var dax för matlagning. Blev hamburgare, pommes med massa godsaker :)
Efter maten sprang jag ner i tvättstugan och slängde in några maskiner tvätt....innan det dax för hockey på TV och att spela det roliga spelet.







Hann även med att knäppa lite olika kort i lägenheten också!




Imorn kommer Malla hit och ska vara här tills på söndag. Ska bli så skoj. Och på Söndag spelar brudarna match här mot Skellefteå Innebandy på Edda klockan 14.00 Då ska vi dit och hejja som bara den :)

Hears!♥

Kommentarer
Postat av: Toddi83

Det där var ingen Whopper iaf... hihihi...

Postat av: Jepps

Snajsiga bilder :) Uppdatering ? ;)

2009-01-12 @ 19:16:52
Postat av: Bella

Du måste ju skriva från helgen.. :) Sorry att jag inte ringde från bussen.. Sov och sen glömde jag bort..



KRAM

2009-01-13 @ 00:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback