Klättermus!

Tjoo...

Hemkommen från träningen. Var endast 8(!) styckna där :( Resten sjuka....bara att hoppas på att alla (några iaf) blir friska till på söndag!

Meen iaf, nu när jag kom hem så hade jag ingen nyckel med mig och Christian hade låst dörren och satt inne vid datorn med hörlurarna på och hörde inte när jag plinga, knacka och ropa i brevinkastet. Så jag fick klättra upp på brandstegen vid vår balkong och knacka på rutan. Tillslut så hörde han så jag kunde klättra ner igen och komma in! haha

Nu ska jag se lite på TV sen duscha och lägga mig i sängen och se Samatha who? på datorn. Super bra serie som började på TV här i Sverige igår. Se den! :)



Hears!♥

Kommentarer
Postat av: Poca

Haha, d där lät spännande!



För övrigt.. Du har en utmärkelse att hämta på min blogg.. Gillar din blogg skarpt

Postat av: Mica

Klart jag har! Bästa skiten, ibland i alla fall;)

2009-01-23 @ 11:36:01
URL: http://micanilsson.blogg.se/
Postat av: Bea

Hahaha, men så gölli du är! Inspirerats av SuperBea kanske? ;)

2009-01-23 @ 12:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback