Klant skalle!

Ja det är jag det!

Kom till jobbet idag 10.30. Alla började undra om jag skulle jobba idag...då börja jag fundera och går och tittar på schemat. ICKET! Det var imorn jag skulle jobba. Så det var bara att gå till bilen igen då.
For då istället till Anna och hälsa på. Mkt trevligt :) Kolla massa kort, fixa över OTH till hennes dator och så bjöd Anna på super god mat :) Tack så mkt!!

Nu ska jag snart vandra bort till träningen och kolla läget. Kan juh fortfarande inte vara med pga dom JÄVLA VADERNA. Men titta kan jag juh göra och surra med brudarna! :)

Imorn kommer Maria hem från Miami. Sååååå kyyyyyyyyyl! hihi Guud vad kul det ska bli att få höra vad hon gjort :)

Hears senare!♥

 <-- Klant skallen även kallad "Uggla" hihi

Kommentarer
Postat av: Nova

Vad jobbar du med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback