13-15 Februari!

Tjoo..

I fredags var det dax för genrepet till Melodifestivalen :) Så ja, Rigge, Maria, Regina, Bea, Challan & Lena var redo för kvällen!






I lördags var det dax att agera domare och stå i fiket på Anderstorp där det var innebandy turnering. Var skoj....
Efter det så for jag och Rigge hem till mig och såg hockeyn :) Såå sköönt med vinst :)
Efter hockeyn kom Ida, Lina & Bettan för att se melodifestivalen. Super kul!




Igår var det skidor på TV som gällde :) Kul att få se Helena Jonsson ta VM-Guld också....senare på kvällen åkte jag till Rigge och såg på lite TV & film innan det var dax att se Beck :) Alltid lika bra!

Nu ska jag snart åka iväg på affärn innan det är dax för hockey. SAIK-SSK!

Hears!♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack gumman..love u and miss u!! <3 pusss

2009-02-18 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback