Mycket skoj :)

Nu var det ett tag sen jag skrev....men har inte riktigt haft tid.
Men nu så :) hihi

Jocke kom i fredags, då blev det mest Guitar Hero och TV, på lördag var vi ut till Bergvik och kollade läget, åkte på systemet, sen hem och fixa iordning maten och oss själva. Klockan tre kom Sandy, lagom till hockeyn.
Jyyhanna kom runt fem tiden och då började partyt :) jäklar vad roligt vi hade. Vi sjöng SingStar, spelade Guiar Hero och kollade Melodifestivalen. Grabbarna kom hem runt nio halv tio så då blev det ännu mer skojjigt :)
Kan juh lägga ut lite bilder istället, mkt roligare :)





På söndag ver det slappar dag som gällde. Iaf för grabbarna, jag jobbade 17-01, men det gick bra, var ganska lugnt så det var skönt :)

Igår var vi och åkte skridskor efter Christians träning, det var skojj. Sedan jobbade jag 16.45-21, lugn dag återigen.

Idag är jag ledig så ikväll ska vi (naturligtvis) gå på FBK-Timrå, blir nog grymt roligt.

Näe, nu ska jag fixa lite lunch innan jag och Jocke ska iväg och HAND tvätta bilarna :)

Hears!!!

Kommentarer
Postat av: ela.

hihi jaa jag vet! ska bli ändring på de!=) va kul ni ser ut att ha på bilderna=) Miss U. puss.

Postat av: jyyhanna

kyl va dymt ja blev så fyll bara men de tar vi igen till helgen kanske...pysss

2008-03-04 @ 16:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback