Gästinlägg: Maria!

Gästinlägg:

Sitter här hembjuden till en faaaantastisk kväll me Touse i soffan. På menyn är hockey, jordnötsringar, vatten å snus....åååå så myyyyyyschigt!
AIK leder för stunden med 1-0 å det är 8 min. kvar av matchen. Så nu håller vi tummarna för vinst!!! Måste erkänna att jag då funderar på vad Touse har att erbjuda på kvällens fortsatta meny... Kan de kanske bli ett traditionellt vattenkrig:):)!!! De e vi faaaantastiskt bra på:)!!!

Nu e de 4 min. kvar av matchen å AIK leder än...detta ser bra ut!!.....Två minuter kvar....vi leder:)!!......En minut kvar...ojoj....fortfarande luktar det seger. MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!! Ojojojoj....så skönt!!! Nu vinner de!! 2-0 blev de för AIK idag:)!!

Så härligt....Nu är det bara upp till oss att vinna vår innebandymatch i morgon mot Täfteå. Håll tummarna!

Till sist vill jag bara säga, å jag tror jag talat för oss alla i laget...Touse stannar här nu:). Vi planerar att inte släppa iväg henne härifrån. Men alla ni som var så faaaantastiskt knasiga att ni släppte iväg henne är  såå välkomna hit:):)!!

Marias första inlägg någonsin så ha lite överseende....haha!!

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja hade inget o säga till om tyvärr =( hade verkligen haft kvar min underbara älskling här, saknar henne så otroligt mycke.. hick oj de är nog vinflaskan de hahah.. love u toss..pyss pyss från gyyyl

Postat av: Anonym

Vi försökte hålla kvar henne, men hon stack iväg ändå...Grrrr.... Tillslut fick jag ge upp och flytta till Sthlm baaaaaaara för att komma närmre Touse;-) hihi

2008-12-14 @ 13:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback