Dagen före avfärd :)

Idag har vi städat lite här hemma.
Sedan blev det solning nere hos Sandy innan Jyhanna och hennes mamma och pappa kom för att hämta soffan som Gun-Britt fick när hon fyllde år :)

På eftermiddan blev det grillning hos fam. Persson innan jag och Jyhanna körde hem Christian och for hem till henne och packade och färgade håret.







Grattis Gun-Britt på 60 års dagen :)

Nu sitter jag i mitt nya "kontor" hihi. Har juh ingen soffa nu så får sitta i fåtöljen med datan och TVn framför mig.
Har även packat klart allting inför ÅRE. Imorn kväll efter Mark Knopfler konserten drar vi...TJOHOO


Hears kanske imorn innan vi drar! Annars hörs vi om en vecka om det inte blir nån rolig blogg från ÅRE. Ska få låna Marielles trådlösa modem :) hihi Så man vet aldrig!

Pyss


Kommentarer
Postat av: Marielle

Fan, Crippe är allt en liten sömntuta han!
Ha det så jättekul nu och så får vi höras om när vi ska ta fest här hemma med Jenny! Kram Marre

2008-04-22 @ 08:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback