Underbara segrar & Takida fest :)

Yes! Färjestad vann hemma premiären mot Mora med 7-3. Var så kul att få gå på hockey igen :)
Även Timrå spöade MoDo med 4-1 borta i Ö-vik..haha

På fredag har vi serie premiär mot BK Örnen, ska bli jäkligt kul :)

Ikväll har jag och Christian bara vart hemma och kollat på hockey night på canal + och lite på Babben & co. Tänkte snart gå och sova, för imorn blir det till att jobba =)

Igår var jag på fest hos Slagga & Freddan, lite Takida fest så där, för Takida spelade juh på Nöjes :)

   
   
   

Blev inte så värst mkt Takida, men en hel del dricka..haha. Vi spelade iaf lite basket inne på nöjes och tänkte gå in på erotic mässan, men det kostade fan 200 spänn så vi sket i det. Jag for hem vid ett tiden då gick dom andra vidare på Maxim..haha, vilka dårar alltså. Dom var hemma runt 5 på morgonen, så jag antar att dom hade grymt kul bland alla halv nakna brudar ...haha

Näe, gonatt allihopa!
Hoppas ni har kul på Parken ikväll, Malla & Bella :)

C ya!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godnatt, sov gott och vakna torrt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback