Shopping, prommis och tacos :)

Idag var jag upp ganska tidigt, 10.30..for iväg till Bergvik. Köpte mina två halsdukar jag lagt undan på Stadium.
Gick även till JC där jag lämnat in ett par jeans för typ 1½ månad sen. Dom blev jätte noppiga när jag tvättade dom. Så jag ville att dom skulle ta en titt på dom och höra med Levi´s om det skulle va så. Och så var fallet. Men jag tycker juh inte att det ska ta såå lång tid att få det bekräftat. Det tyckte inte chefen heller som trode att personalen ringt till mig angående detta, så jag fick en skiva som plåster på såren...haha, tackar sa jag. Jeansen går juh lixom endå att använda så :)

Vid 16 tiden kom Jyhanna och hämtade mig för vi skulle gå en prommis. Sagt och gjort. Vi tog med oss all hennes pant och gick till ICA och handlade tacos :) Vid 19 hämtade vi Christian så han också fick njuta av den goda maten :)
Nu har vi precis kommit hem efter lite Rapsody in rock och CSI och lite kortspel :)

Imorn ska jag riva ur hela min garderob och slänga bort allt som inte används. Hör av er om det är nån som vill ha lite kläder :)

Hears!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback