Min 25 års fest :)

Guuuuuuuuuud vad kul vi haft i helgen. Ville verkligen inte att det skulle bli måndag så vi va tvungna att åka hem..men men, det blev det juh tyvärr.
Men här kommer det massa roliga bilder iaf!

Resan till Sundsvall


Torsdagsfest hos Johnne



Fredag: Handling, förberedelser, fest med släkten & Utgång på Oleary´s




Lördag: 25 års fest i stugan med polarna :)










Så där ja, finns mer roligt på Jyhannas blogg --> http://yoysan.blogg.se
Tack så mycket allihopa för festen och alla fina presenter. Längtar tills nästa gång jag åker hem då vi ses igen och jag får gå på spa :) hihi
Love you!!!!

Kommentarer
Postat av: jyyhanna

tack själv gumman, bara längtar tills vi åker näste gång...
pysss

2007-09-11 @ 16:34:05
Postat av: ela

Ni e för roliga! skrattar när ja tittar på´korten.=)
Så himla fin i håret e du oxå!...å brun som en pepparkaka! hihi. Snygging där=)
Pyssss.

Postat av: Majsan

Ser ut som ni hade kul i allafall:-) Sorry I missed it:-(
Själv har jag haft en liten söndagsfylla på en bar i Hornsey idag. Vi skulle ju bara till marknaden, men det gick åt skogen...Kram!!

2007-09-16 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback