Extra duktig idag :)

Idag har jag varit extra duktig :)
Har tvättat all tvätt som fanns i hela huset, städat hela huset grundligt. Dammat, damsugit, skurat, tvättat fönster..ja allt :) Fick lite hjälp av Jyhannas mamma också...TACK SÅ MYCKET :)

Ska snart åka iväg och se FBK - LosAngeles KINGS på TV, ska bli spännande. Gårdagens match blev juh extremt spännande på slutet. Krävdes 14 straffar för att skilja lagen åt, TUR att FBK drog det längsta strået :) hihi

Jag har även gjort norrlandstestet på
www.norrlandstestet.se och jag är 69% norrlänsk. Gör det ni också :)

Hears!



Kommentarer
Postat av: jyyhanna

ja fick bara 21% :( men rätt bra ändå eftersom ja bodde i karlstad..ler..

2007-09-27 @ 10:29:17
Postat av: Maja41

Jag är 78 procent norrländsk jag......

2007-09-27 @ 12:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback