En hel dag med Innebandy

Imorse klockan 07.30 var jag i Skoghall på samling, för resa vidare mot Arvika och en cup.
Första matchen spelades 9.40 den vann vi med 5-0. Sedan flöt det bara på. Vann andra, tredje och fjärde matchen med 3-0, så det såg jäkligt bra ut inför semin med 14-0 i målskillnad. Meeen där blev det tyvärr stopp. Förlorade semin med 3-1. Riktigt dålig match av oss, iaf i första perioden. Men men...bara att ta nya tag.
Ganska nöjd med min insatts idag iaf, 2 mål och 4 ass och en matchenslirare :) Inte så pjåkigt med tanke på att det var ett tag sen man lirade. :)
Men kan säga att jag tror det blir svårt att ta mig ur sängen imorn, kommer ha en sån fruktansvärd träningsverk. Lixom inte varje dag man spelar 5 matcher. 

Näe, nu blir det till att lägga huvudet på kudden och få mig en väääldigt god natts sömn :)

Imorn ska jag städa och plocka lite här i lägenheten (om jag nu tar mig upp) Sedan på kvällen tror jag det blir elitserie premiär på TV som ska ses.

Hears!

Kommentarer
Postat av: majsan

Jaså minsann! Du har varit i lilla Arvika å spelat matcher. I sunkiga Sporthallen eller Kyrkeby ("min" hall)?
Allt bra annars. Jag har en liten deppdag. Trivs inte riktigt där jag bor så dagarna när jag är jobbledig blir lååååånga. Kram!

Postat av: Anna-Lena

Svarar på ditt sms här.. :) Ingen bäbis än :( JOBBIG VÄNTAN NU!!!! :P Men den som väntar på något... :D
Annars då gumms? Kommer du hem något mer snart eller inte kanske förrän till jul?
KRAM, miss u!
/Jävligt TJOOOOOCK nu ;P

2007-09-25 @ 11:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback