Magsjuka, skidskytte, hockey

Tidigt uppe för att vara en söndag. Har iofs vart vaken i stort sett hela natten, med spring på toa :( magsjukan satte igång...sååå trist!!!!!
Har nu på morgonen legat i sängen och sett GhostRider. Ganska bra film faktiskt. Nu ser jag på Världscupen i skidskytte, måste hejja fram ACO till seger idag :)
Klockan 17.00 börjar helvetet...MoDo-Timrå & HV71-Brynäs..ojojoj...så spännande att jag inte vet va ja ska göra...
Om Brynäs vinner blir det FBK-Brynäs i semi, men om Brynäs förlorar och Timrå vinner så blir det FBK-Timrå...(om båda förlorar blir det FBK-Linköping) kommer sitta som på nålar....

OJOJOJ..,nu missar Henkel 5(!) skott i första liggande och ACO satte alla :) Spännande där också...

Tror jag ska försöka ta en prommis till PeKås efter skidskyttet och köpa blåbärssoppa så jag får i nått i magen och hoppas att få behålla det!

Hears!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback