Hemma =)

Nuså, hemma i Sundsvall :) Gick rätt fort att åka endå. Läste mellan Karlstad-Sthlm, åt lunch med Michaela på Centralen, sedan såg jag film på datorn mellan Sthlm-Sundsvall..såå skönt. KUL att träffa Mickis igen också! )Får kolla upp helgen...hihi)
Imorn ska jag på stan och Birsta och kolla läget, så mkt nytt som öppnat här tydligen, skojj! Sedan blir det till att titta på Mora-FBK på TV. Spännande nu när slutspelet börjar. :)

Ska faktiskt sova tidigt idag(inte likt mig) så jag orkar med allt som ska hinnas imorn.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Welcome home. =) Shoppade du järnet idag, tro?
Vi ses säkert på fredag. Tjoho.

2007-03-06 @ 15:09:15
Postat av: Johanna

hello.. inte somnade du tidigt va?? haha..
nu sitter ja å får håret färgat me lite ljusa slingor i, hopas de blir bra..
ses i morgon vännen..puss

2007-03-07 @ 16:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback