Party hos Marie

Blev lite torsdags party hos Marie ikväll...riktigt trevligt, med mkt kortspel o grejjer :)

   
   

Synd bara att nyckeln som jag lagt ut i vår brevlåda, inte ligger kvar där när jag ska låsa upp vår dörr :( Blir döööö skrajj och ringer Jyhanna och gör henne beredd och åka o hämta mig...jag letar igenom min väska...kanske lagt nyckeln där??!! Men ICKE...för jag VET att jag lagt den i brevlådan..kollar grannens brevlåda..tro på FAAAAN att den ligger där...nån MÅSTE har tagit den o vart in i vår lägenhet..iaf flyttat nyckeln..nu är jag riktigt nervöööös :( FUCK!!!!
Vem kan det va? Har iofs "tjuv ringt på" säkert 10 gånger idag...massa barn som haft kul....kanske nån av dom???? Helvete!!!!!!!!!

ps. Marie...nu får du berätta hur du gör...du vet vaja mena ;( hahahahaha...ds

gonatt

Kommentarer
Postat av: majsan

Näru! Never in my life! ;-)

2007-08-17 @ 13:16:16
Postat av: jyyhanna

du vet att ja alltid kommer när du är i knipa ;) kommer sakna dig nu gumman, men vi hörs via sms.. pyss pyss

2007-08-17 @ 15:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback