nu är det nära

Guuud vilket trååkigt väder. Grått, kallt och regnigt :( Men då passar det juh bra med friidrott, tvättning och kanske en sväng till IKEA. Får se om jag orkar med att trängas med alla folk.
Ikväll ska jag sätta i mitt långa hår igen, var och färgade håret igår. Ska bli så skönt att få i håret igen :)

Imorn ska vi på höst fest med Färjestad, ska bli kul. Men först är det jobb till 16 som gäller. Så får rappa mig på så vi hinner till festen klockan 17 :) Men jag brukar vara jäkligt snabb så det är nog lugnt =)

Igår var jag även på innebandy träning igen. Vi gick igenom vårt nya spelsystem, sen spelade vi resten va träningen. Jag fick spela back till och med..haha, får se hur det ska gå med det...är juh inte direkt nån defensiv spelare igentligen, men men :)

Om en vecka och en dag fyller jag år, 25 år, huuu vad tiden går fort. Men då jäklar brudar smäller det... hihi :) Blir bål och grejjer, var iväg igår och fixade massa sprit :)

Ha det bra...Hears!

Kommentarer
Postat av: Jyyhanna

ska bli såå kyl gymman o komma till alla go människor där uppe i skogarna hihi... längtar som bara den.. ses i morgon pyss pyss

2007-09-01 @ 00:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback