Kräftskiva 2007?????

Tjoo!!
Va tänkt att vi skulle på kräftskiva idag...eller tänkt och tänkt, vi var på kräftskiva idag. Men, jag och Crippe hade med oss kött, potatissallad och bea :) och tur var väl det, för jag tror att vi blev mättare än dom som åt kräftor, för dom hade glömt att ta ur dom ur kylen(dom köpte kräftorna onsdag/torsdag och tänkte tina dom i kylen) men dom hade juh inte tinat...hehe, så dom fick äta halv frysta kräftor....mohahahah ;) stackars er....
Men det var jäkligt trevligt och roligt iaf...vi spelade "Över eller under"  hela kvällen ....grymt kul!!

   
   
   
   

Hoppas ni har roligt ute på krogen grabbar och bruden =)
Själv skaja gå o sova nu, jobbar imorn....

Gonatt kaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: ellie

Fyy fan va avundsjuk jag blir när jag ser vad ni har för er!! Här i Lule cyklar vi mest runt om dagarna och sitter på fotpallar om kvällarna :P Vi fick soffan först idag.. Hmm.. Men nu e den här iaf ;) Love you sweety! På onsdag byter jag till Telia, I'll call you then ;D Pyss pyss

2007-08-21 @ 19:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback