Vilken snöig dag i Sundsvall

Stod i mitt horoskop idag att jag skulle skriva ner allt jag gjorde idag..så här kommer det....

Måste säga att jag hunnit med väldigt mkt idag :)
Åkte till mitt gamla jobb imorse vid 11 och hälsade på lite, sedan ner till stan och hämtade Anna-Lena. Vi for vidare till LoFoto och framkallade massa bilder =)
Efter det så åkte vi till Bite Lina och käkade pizza buffé...va såååå gott. Längtar verkligen till Bite Line när jag är nere i Karlstad. Grymt goda pizzor men mest av allt, världens bästa taco buffé.
När Anna-Eva slutade gick hon och jag på stan i snökaoset. Köpte massor med Halloween pynt som vi ska pynta upp hos Westman på lördag och så hann vi med systemet också.
När Anna-Eva for iväg hemöver så åkte jag till Janie på kalas, där bjöds det på Glasstårta och massor med kakor och bullar...mumma. Efter det var det dax för träning med mitt gamla lag...sååå kul och träffa alla, längtar så mkt till lördag då jag får träffa alla hela dan/kvällen då vi ska ha partajj =)

Nu har mamma och jag vart ute och skottat så nu blir det fika tajm.

Hörs imorn igen så får ni höra mer om mina bravader, om det passar..haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback