Länge sen sist!

Ojoj, nu va d ett tag sen jag skrev. Men har haft så mkt för mig hela tiden, men nu så :)
Längtar så grymt mkt tills jag ska åka hem o hälsa på :) Få vara med mamma o pappa och alla mina brudar!!! Tjohoo :)

Ni som tittar på Desperate Housewives, har bara en sak att säga: Det kommer hända såå mkt framöver så ni anar inte :) Det är sååå spännande. Har sett hela säsong 2 och 2 avsnitt på säsong 3 nu och längtar bara tills jag kan se nästa avsnitt...hihi, synd att Sverige ligger så mkt efter USA. Men så ni vet, det är mkt att se frem emot :) Ska inte avslöja nått här..hehe

Imorn blir det kvälls jobb tyvärr, så missar vår 2a seriematch och FBKs match..men men, skönt med päning, lär behövas när jag åker hem :)

Näe, nu skaja lägga mig o se på BECK!

Hears♣




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback