Jobbene & parteneeeee.... =)

Tjohoooooooo =)

Idag har jag fått ett vik på mitt ICA....så nu har jag fast schema med fasta tider...sååå underbart!!!! Ledig alla måndagar och lördagar..Kungligt!!
Så Jag, Michaela och Marie har firat idag med vin, grönsaker, chips och dip och så klart Geni2 och Fia med HUTT...haha...sååå kul =)
Imorn ska jag följa med Michaela på hennes jobb fest. Blir bowling vid 15 sen nånting på Blue Moon..längtar! Ska spöa alla i bowling *yeah* mohahahaha...
Crippes föräldrar kommer imorn kväll också...ska bli trevligt med lite besök!

BELLA! Jag har laddat hem din favvo låt som du sjöng typ HELA förra året: "Sug min rock´n´roll *piiip* så får du en femma......."  Den SKA spelas på rockfesten...mohahaha =)

Gonatt nu allihopa..hears!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahahah... det låter bra det!! Sug min rock n roll RÖÖÖÖÖÖÖV så får du en spänn! =)

2006-10-27 @ 10:02:34
Postat av: Alle

Tjohooooooooo! Halsningar fran VARMA greeceland, det ar cirkus 26 grader om dagarna, LOVELY! SNAAAAAAAART ses vi a :D LAAAAAAAAAAAAAAAAAANGTAR, da blir det ena rocken roll , ) KRAMAR o ses SNART! Nara nu!

2006-10-27 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback