BOMB HOT!!

Helt otroligt!! Man ska tamefan va med om allting! Idag under matchen Färjestad - MoDo fick man utrymma arenan som var under  BOMB HOT.
Utrymmningen gick jävligt bra måste jag säga, folk gick lugnt och sansat ut...så ingen panik uppstod. Men jag måste säga att folk är ändå puckade. När dom kommit ut så stannar dom typ 1 meter utanför arenan..vi sägar att OM nått skulle hända då...då strycker man juuh med iaf om man står så nära. Men tillslut fick polisen ordning på allt och folk forslades vidare bort från arenan. Stackars spelarna fick sitta i B-hallen i full utrustning och MoDo spelarna i spelarbussen i full utrustning. Där fick dom sitta i 2 timmar innan dom sa att dom fick åka hem, UTAN sina vanliga kläder, nycklar, pengar, telefoner, ja allt. Jag fick hämta Crippe med taxi och där kom han i hela sin utrustning och 1287 papparazzi fotografer efter..haha, va lite komiskt måste jag säga. Men mest synd är det om MoDo spelarna som fick ta flyget hem i alla hockeygrejjer..utan sina saker och kläder. stackarna!!


BOMB HOT!!

Näe, nu är det bara att vänta och se om dom får fast den som ringt och hotat och om matchen ska spelas klart eller inte.....
Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback