Solbränd :)

Nu är vi nerflyttade till Karlstad på heltid. Får lägenheten på måndag, så bor på hotell tills dess :) Men ska bli ruggigt skönt att får fixa till o dona i lägenheten....

Imorse var jag ute och gick i 1½ timme i solen. Såå underbart härligt. När Christian tränat klart gick vi o satte oss på en uteservering och käkade, sen lade vi oss vid älven och läste lite och solade :)

Efter en heldag i solen så la jag mig och vilade när vi kom hem, råkade även somna i 2½ timme..hehe. Skönt!

Nu har vi precis varit på Harrys och käkat god mat.

Hoppas på att det blir lika fint väder imorn så jag kan ut och gå eller springa på morgonen igen. Sen lägga sig vid älven och sola :)

Nuså Janie nu har jag uppdaterat lite. Kommer bli bättre med det när vi flyttat in i lägenheten.

Hears /Touse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback