Miss i nassen :)

Hejhej...

Idag har jag och Christian vart ute och åkt lite bil och kollat läget runt Vänern :) Hittade ett jätte fint ställe med camping, strand och klippor :) Riktigt mysigt!



60849-8Våra skuggor i vattnet


När vi kom hem så har jag fixat och trixat en massa. Bla gjort om i fotoalbumet på NL, så det är bara att kika in och kolla läget :)

Nu sitter jag och pratar med Anna-Lena på MSN och tankar hem massa musik. Trevigt att prata med nån så här mitt i natten :)

Imorn ska jag iaf försöka fixa iordning det sista här hemma i lägenheten, så folk kan komma och hälsa på utan att jag behöver skämmas...haha...

Till helgen ska vi på invigningsfest på Nässjös nya nattklubb (Hotellet som Andreas Johansson i FBK äger). Det blir spa för tjejerna och golfrunda för killarna på dagen, sedan bjuds det på middag och överraskningar innan "allmänheten" får komma in. Det ska bli jätte kul. :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena - Ms alle

Grym bild, våra skuggor i vattnet!!! O grym comment "I´m the fucking alien here!" haha

2006-05-27 @ 02:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback