Keso & Bananer

Igår hade vi innebandy träning. Va hur kul som helst. Vi lirade match mot ett kill lag, jävla roligt o tunla grabbarna måste jag säga :) haha....Match igen mot grabbarna på tisdag!

Idag har vi vart och handlat lite nödvändigheter. Lite blommor till fönstren, shampoo, balsam, duschcream, diskmedel, sköljmedel, mat och sånt. Tänkte även köpa en matta man kan ha på balkongen, men fanns ingen som va så stor som vi behövde. Måste fråga mamma o pappa om dom kan kolla hemma i Sundsvall om det finns.

Nu har jag gjort jätte fin i köket, flyttat micron och ställt fram diskstället istället, blev mkt bättre :)

Idag klockan 21.00 på 4:an är det en domkumentär om Tille Lille....Måste ses, även fast man kommer gråta :(

Hears!



Kommentarer
Postat av: Dagny

Tjabba!

Säg åt mamsen att åka på Rusta för där har jag köpt min balkongmatta.

Höres!
Sjukuset hälsar :-)

2006-06-01 @ 11:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback