Go Lordi... :)

hejhopp...

Sitter nu o väntar på att åka på Schlager fest....hämtningen kommer halv 7. Och Anna-Lena är på väg hit med tåget nu också...hon ringde halv 4 och sa att hon ville komma till Karlstad...så hon satte sig på tåget och kommer vara i Karlstad halv 8 :) Så ikväll blir det party! :)

Igår laddade jag hem massa roliga saker. bla, Iron Maiden konsert, Michael Jackson konsert, Metallica dokumentär, Sällskapsresan, Jönssonligan, Trolltyg i tomteskogen, Pirates of the carribean, Disney filmer mm...kul att ha och titta på när man har lite att göra.

Annars idag har jag inte gjort så himla mkt. Vaknade först halv 11 och tänkte att jag kunde vila en stund till, nästa gång jag kollade på klockan var den nästan halv 2...ojoj..fick lite panik då. men men, skönt att sova ut på helgen juh :)

Hears imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback