Fyrklöver!

Tjo.

Då har jag vart och lirat innebandy match. Grymt kul :) För vi spöade grabbarna och det var dom inte berädda på..haha :)

Idag har vi möblerat om lite här hemma, så nu börjar det bli lite mer ordning. Ställde vitrinskåpet inne i köket istället för i vardagsrummet. Mycket bättre! Så imorn ska jag ta mig av "the master bedroom" Men finns inte så mkt jag kan göra därinne än, för vi måste köpa en ny säng. Har bara sängkavlarna än så länge. Men det hinns nog med iaf :)

Ska även och hämta lite post som vi fått hem till Slagga. Sedan vid 16 tiden ska vi åka till Arvika med laget och inventera lite så vi får ihop lite pengar. Inte allt för roligt, men ett måste!

Heras!

                                                                                                             
60849-9Gos Slobban :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback