En helg i Uddevalla

hejhopp

I helgen var jag och hälsade på Anna-Lena i Uddevalla. Åkre tåg från Karlstad 14.15 på lördag, va framme 18.10. Var en lite annorlunda åktur. Fick byta till buss i Åmål för att bara åka i ca 30 min, för att sedan byta buss i Skåpafors. Måsta vara världens minsta håla...haha. Det var en liten busskur mitt ute i ingenstans, och endå stor det på kuren, SkåpaforsTERMINALEN. haha, det kan inte vara en terminal när det inte finns nånting runtomkring. Bara skog, åkrar och en väg. Där fick jag iaf vänta 30 min på att nästa buss skulle komma och ta mig till Uddevalla. Va ganska komiskt iaf.
Väl framme så lagades det god mat och vi drack vin och surrade. Det värsta som hände var att min digital kamera for i golvet :( *ledsen* Fan vettu vad förbannad jag blev. (inte jag som hade sönder den heller) Men men, hon ska hjälpa till och betala en ny så det är bra!
Väl ute på krogen var det inte så fasansfullt kul. Va på ett ställe som hette Mortens, där var det inget annat än massa folk som satt "ute" och rökte så därifrån gick vi snabbt. Drog på Harrys istället. Va inte så kul där heller om man tänker efter så vi gick hem istället. Vi hade iaf kul på vägen hem :) haha....

Idag har jag fixat och donat hemma lite och vart och handlat lite mat, så ikväll blir det tacos för ovanlighetens skull :) *mumma*

Imorn är det match igen mot grabbarna, ser jag fram emot.

hears!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback