Så Grymt Underbart Bra!

Yeah...Äntligen, Äntligen vann den som jag haft som favvo sedan start! Markus! Dom andra 2 åren har jag hållt på den som kommit 2a, men nu så, vann KINGEN av dom alla, MARKUS!! Så jävla grym, king, snygg, skön, underbar kille från NORR :) Me like!!

Imorn blir det stan en svän, sen ska jag tvätta och plocka lite i lägenheten innan jag ska göra en goomiddag tills Christian kommer hem från Sthlm.

Ligger i sängen och tittar på Köket på TV4Plus nu, ett av mina favvo program, SÅ synd att det bara går mitt i nätterna numera :( Men, får passa på o titta när man är ledig nästa dag.

Näe, ska kolla vidare nu...hears, senare idag(efter en god natts/morgons sömn) ;)

/Touse

Justja, skriv en rad  mina vänner vettja, när ni vart här o läst, roligare då :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Janie

nice o vara ledig nästa veckan.. nu ska jag bara spara ihop lite pengar så kommer jag ner o hälsar på sedan.. kraaaaaaaaamheeeeeeeeej

2006-12-02 @ 12:38:29
Postat av: Anonym

Hallo!! Vad skoj att Marcus vann men Erik rykte upp sig bra han var nästan bättre.....:)

2006-12-05 @ 15:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback